wz

Dotazy a odpovědi:

D: Pro koho je Váš internetový obchod určen?

O: Náš internetový obchod je určen převážně pro maloodběratele - soukromé osoby a firmy, které nejsou plátci DPH.

D: Jak mohu ve Vašem obchodě nakupovat? Nikde nevidím možnost zboží koupit.

O: Pro nakupování je nutné se nejdříve přihlásit pod uživatelským jménem a heslem zadaným při registraci. V opačném případu slouží celé stránky pouze jako katalog.

D: Jak se mohu zaregistrovat?

O: Registrační formulář se objeví po kliknutí na odkaz 'registrace' v tabulce sloužící pro přihlášení. Po vyplnění formuláře se objeví hlášení, že registrace proběhla v pořádku a na uvedený e-mail byla zaslána potvrzovací zpráva. Zavřete okno prohlížeče a klikněte v obdržené zprávě na uvedený odkaz. Tím bude registrace dokončena a Vy se můžete ihned přihlásit a vesele nakupovat.

D: Formulář jsem vyplnil, ale potvrzovací e-mail jsem neobdržel. Proč?

O: Pravděpodobně jste uvedl/a špatnou e-mailovou adresu nebo došlo k výpadku komponenty zajišťující odeslání zprávy. Pokuste se formulář vyplnit znovu. Nepoužívejte ale stejné přihlašovací jméno a heslo. Pokud ani nyní e-mail neobdržíte, pokuste se zjistit, zda Váš provider nepoužívá ochranu proti spamu a náše zpráva nebyla jako spam odstraněna nebo přesunuta. Toto se ale zdá jako nepravděpodobné, protože máme ověřeno, že i při nejvyšším zabezpečení proti spamu - mazání těchto zpráv - na Seznamu je naše zpráva bez problémů doručena. Pokud se Vám nepodaří zprávu najít, kontaktujte nás pomocí formuláře na této stránce. Napište, že jste neobdržel/a zprávu a uveďte údaje vyplněné při registraci.

D: Jak lze měnit údaje uvedené v registraci?

O: Tyto údaje prozatím nelze měnit. Potřebnou stránku připravujeme spolu s možností opětovného zaslání registračních údajů včetně zapomenutého hesla. Pokud nyní potřebujete některý údaj změnit, opět nás kontaktujte pomocí formuláře na této stránce s uvedením, údajů, které potřebujete změnit a napište své jméno a heslo.

D: Zapomněl/a jsem heslo. Co mám dělat?

O: Prozatím je jedinou možností kontaktovat nás pomocí formuláře na této stránce. Uveďte platné přihlašovací jméno a e-mailovou adresu zadanou při registraci. Heslo Vám bude zasláno na tuto adresu obratem.

D: Registrace byla úspěšná a potvrzena. První přihlášení se podařilo, při další návštěvě Vašich stránek se už ale nemůžu přihlásit a odkaz v e-mailu také nefunguje. Co mám dělat?

O: Náš systém je case-sensitive. To znamená, že rozlišuje velká a malá písmena. Zkontrolujte, zda jméno i heslo zadáváte přesně tak, jak jste uvedl/a při registraci. Údaje jsou v potvrzovací zprávě. Pokud vše zadáváte správně, kontaktujte nás pomocí formuláře na této stránce. Odkaz uvedený ve zprávě je určen pouze pro potvrzení registrace. Pokud byla registrace úspěšně potvrzena, je už tento nefunkční a způsobí pouze výpis oznámení, že odkaz nelze opětovně použít.

D: Jak mohu měnit počet zboží v koši?

O: Přejděte na záložku 'Koš'. Zde je vypsáno veškeré zboží, které máte aktuálně v koši. Pokud chcete změnit počet kusů, je nutno zadat nový počet a stisknout tlačítko 'přepočítat'. Nutno učinit u každé položky zvlášť. Stejně tak je možné dané zboží z koše odstranit nebo vysypat celý koš.

D: Jak zboží opravdu objednám?

O: Stačí v záložce 'Koš' kliknout na odkaz 'Objednat'. V tu chvíli je objednávka odeslána a stává se závaznou.

D: Po přihlášení do internetového obchodu vidím v koši nějaké položky. Co to je?

O: Systém si pamatuje i neodeslané objednávky. Položky, které v koši vidíte, patří do objednávky, kterou jste zadával/a naposledy. Můžete proto pokračovat v nákupu i později, nemusíte zboží objednávat znovu nebo zasílat více objednávek jen proto, že jste v tu chvíli nevěděl/a, co ještě potřebujete koupit. Pokud v původní objednávce nechcete pokračovat, zvolte v záložce 'Koš' odkaz 'Vyprázdnit koš'.

Formulář pro zaslání dotazu:
Nepoužívejte formátovací znaky.
Váš e-mail:
Text dotazu:
© 2005 by